»Kot izrazito multinacionalno podjetje na področju, kjer prevladuje ostra konkurenca ter se je zaradi neprestanega tehnološkega razvoja potrebno sproti prilagajati potrebam trga, smo prišli do zaključka, da je potrebno pri vsakem posamezniku posebej prepoznati njegove ključne kompetence in znanja, pridobljena na kakršen koli način. Ker delo v podjetju ne poteka po sistemu tekočega traku, kjer bi bili delavci priučeni zgolj za posamezno opravilo, ampak so delovne naloge na posameznem delovnem mestu raznovrstne, je potrebno v vsakem posamezniku prepoznati tista znanja in veščine, ki prispevajo k dodani vrednosti poslovanja podjetja. Z vidika kadrovanja znotraj podjetja, kjer se zaradi omejenega časa poudarek polaga na zgolj formalno pridobljeno izobrazbo, je tak zunanji proces vrednotenja in urejanja zbirne mape dobrodošel.«
»Kot organizacija, ki se trudi opravljati storitve na visokem strokovnem nivoju v vsesplošno korist in zadovoljstvo svojih strank in uporabnikov, se zavedamo, da je takšne cilje mogoče dosegati le z visoko usposobljenimi in motiviranimi kadri. Glede na to je naša stalna skrb in ena izmed prioritetnih nalog na kadrovskem področju prav strokovno usposabljanje in izpopolnjevanje zaposlenih. Za namen ugotavljanja usposobljenosti in zagotavljanja kompetentnih kadrov za učinkovito opravljanje nalog in doseganje načrtovanih poslovnih rezultatov in strateških ciljev imamo že nekaj let izdelan tudi katalog kompetenc za posamezna delovna mesta, ki določa ključne kompetence posameznika, potrebne za učinkovito in uspešno opravljanje delovnih nalog na posameznem delovnem mestu. Ena izmed pomembnimi kompetenc zaposlenih je tudi sposobnost komuniciranja, kjer pa se vedno bolj uveljavlja prav sposobnost komuniciranja v tujih jezikih. Za spremljanje kompetenc zaposlenih nam je zunanji proces vrednotenja znanja tujega jezika v precejšnjo pomoč in zelo dobrodošel, hkrati pa tudi zaposleni na tak način dobijo verodostojno povratno informacijo o svojem znanju in veščinah.«
»Terme Čatež d. d. so v decembru 2019 uspešno sodelovale z LU Krško pri vrednotenju kompetence kulturna zavest in izražanje zaposlenih v turizmu. Sodelovanje je potekalo zelo dobro. Glede na organizacijo našega procesa dela, je bila potrebna velika prilagodljivost s strani zaposlenih na LU Krško. Zaposleni, ki so sodelovali pri vrednotenju, so bili zelo navdušeni nad sodelovanjem v projektu. Povratna informacija s strani zaposlenih, ki smo jo dobili v podjetju, je bila, da se jim je zdelo vrednotenje zanimivo in jih je spodbudilo v širše razmišljanje o kulturni raznolikosti, s katero se vedno bolj srečujemo tudi zaposleni v turizmu. Dejstvo je, da moramo zaradi pomanjkanja gostinskega zaposlovati vedno več tujcev, zato so zaposleni dnevno soočeni tako z jezikovnimi preprekami oz. razlikami, kot tudi na področju navad, običajev, vere …
V podjetju menimo, da so tovrstna vrednotenja zelo pomembna, saj tako zaposlenim, kot družbi širijo ozaveščenost na določenem področju, nas spodbujajo k razmišljanju, k širšem pogledu na stvari ter nam vsem skupaj širijo obzorja.
Z Ljudsko univerzo Krško smo že večkrat uspešno sodelovali in vsakokrat so bili tako zaposleni, ki so v projektu sodelovali, kot tudi družba, zadovoljni z rezultati sodelovanja. Tudi v prihodnje upamo na nadaljnja uspešna sodelovanja.«
O izobraževanju zaposlenih v sodelovanju z Ljudsko univerzo Nova Gorica v posnetku govori Petra Kokoravec, direktorica Zdravstvenega doma Nova Gorica.
Stojan Cotič, vodja Interspara Nova Gorica govori o pomenu izobraževanja za zaposlene in o sodelovanju z Ljudsko univerzo Nova Gorica.